WE DID IT!
Sivu 1 / 3 • Jaa •
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3 
WE DID IT!
PKSPFASPÖLFMJOAPÅSLCS.XZLMFASLDÖ.XZVMAPSXÖÄZS,LFKAÅPFASÖV.C-ZKLCÖZX-.SAÖKCMLZX.DSFKCSALX,Z-LFKASPÖDZX-,M,ALX.z__
+ KAIKKI VARMASTI TIETÄÄ MISTÄ PUHUN!!!
+ KAIKKI VARMASTI TIETÄÄ MISTÄ PUHUN!!!
___________________________________________________________________________________________________________________
if i'm louder . would you see me . would you lay down . in my arms and rescue me
[don't wanna be without you.]

if we could only have this life . for one more day . if we could only turn back time
[don't wanna be without you.]

if we could only have this life . for one more day . if we could only turn back time
Vs: WE DID IT!
HAHA JEPPP !!!!!! ♥♥♥
Viimeinen muokkaaja, militsii pvm Ke 22 Helmi 2012 - 15:50, muokattu 1 kertaa
___________________________________________________________________________________________________________________

♥
http://not-so-wonderful-world.blogspot.com
ASDKLHJFASKGLHJ 1DFAMILYLIFTEDTHEBRIT OMG! SETAPAHTUSETAPAHTU, oon ollu ihan sekasin siittä lähtien ku kuulin ja tää kestää varmaan vaikka kuinka monta päivää!! Oon sanoinkuvaamattoman ylpee... Ja onnellinen ja ne viä omisti sen faneille... parastA mitä tällä viikolla on tapahtunu! EN VIÄKÄÄ USKO ET SE TAPAHTU :D! älkää herättäkö jos tää on unta.
Stay with me, this is what I need, please?
Sing us a song and we’ll sing it back to you
We could sing our own but what would it be without you?
This ♥ it beats, beats for only you
My ♥ is yours
Sing us a song and we’ll sing it back to you
We could sing our own but what would it be without you?
This ♥ it beats, beats for only you
My ♥ is yours
^Tässä vielä tää niin voidaa jatkaa fiilistelyyyyyyy
SIIS IHAN TAJUTTOMAN MAHTAVAAAAAAAA!!!!! Ja kun miettii et kuinka hyviä muitakin tuolla oli niin aaaaa kuinka upeeta et voitettiiii (eikun siis he voittivat haha!) JHSJHSFUHFSAKJFSH Ei täs kauheesti tuu mitää fiksuu tekstii:-D
hennoaa kirjoitti:
SIIS IHAN TAJUTTOMAN MAHTAVAAAAAAAA!!!!! Ja kun miettii et kuinka hyviä muitakin tuolla oli niin aaaaa kuinka upeeta et voitettiiii (eikun siis he voittivat haha!) JHSJHSFUHFSAKJFSH Ei täs kauheesti tuu mitää fiksuu tekstii:-D
Jep, itekki jännitin iha hirveesti ku Adeleeki siel ja se nyt on kuitenkin kuuluisampi kuin 1D.. Mut onhan tää ihan käsittämättömän ihanaa ♥

♥
http://not-so-wonderful-world.blogspot.com
mä oon hymyilly tänään koko päivän c: ihanaa
mutsiki kysy et mikäs nyt noi hymyillyttää, sit selitin.. sit se ei tajunnu :c

Veeranen- Viestien lukumäärä: 732
Ikä: 13
militsii kirjoitti:hennoaa kirjoitti:
Jep, itekki jännitin iha hirveesti ku Adeleeki siel ja se nyt on kuitenkin kuuluisampi kuin 1D.. Mut onhan tää ihan käsittämättömän ihanaa ♥
Mut one directionilla on ehk enemmän sellasii ihan fanei, mut Adelell on enemmän sellasii jotka niinku ostaa levyt ja kuuntelee sitä, mut ei sillee niin paljoo seuraa, tai emmätie

Niall_Horan_lover- Viestien lukumäärä: 226
Ikä: 14
Siis tää on NIIN SIKA HIENOO!!! Olin tän ja eilisen päivän laivalla ja oli pakko tulla päivittää kaikki täällä puhuttu sitte joku uus palsta! Eka en tajunnu olleenkaan mistä on kysymys mutta ku näin ton videon ja ton videon otsikon ni rupesin melkein itkemään!!! Siis tä on ollu mun elämäni paras hiihtoloma! Selitän Hehkutus topalla miks et jos kiinnostaa ni sinne vain:D Mun selitys ei nimittäin tähän mahu:D Toi on jotain niin HIANOO! Mun viikko vaan paranee koko ajan ja RAKKAUS One Directioniin kasvaa !!! Mä oon niin ILONE kaikesta mitä tällä viikolla on tapahtunu, selitys tosin Hehkutus topalla! Ja vielä ku ne niiin kiitti Faneja eli MEITÄ!

I Love One Direction So MUCH! Only Directioners can get it
POISSA 22.-25.5

vilqu- Viestien lukumäärä: 1435
Ikä: 12
OH GOOOOOODD, I'M STILL FREAKIN' OUT !!!! ♥♥♥
IM SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PROUD, SO SO SO SO SO SO SO PROUD, oh god, toivottavasti en ala taas itkee
IM SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PROUD, SO SO SO SO SO SO SO PROUD, oh god, toivottavasti en ala taas itkee
roses are red, violets are blue, hey one direction, it's gotta be you ♥
louis william tomlinson, will you marry me? x
i f*ckin' love you

louis william tomlinson, will you marry me? x
i f*ckin' love you

mariaemmma- Viestien lukumäärä: 359
Ikä: 15
mä selitin tätä dösäs yks aamu mun kamulle ja puol bussii katto mua ku hullua (:
Louis: This award is for the fans. Normal People: How cute. Directioners: I WON A BRIT
Louis: This award is for the fans. Normal People: How cute. Directioners: I WON A BRIT

but you don't notice at all
that i'm going out of my mind
all day and all night

Peetu- Viestien lukumäärä: 605
Ikä: 16
Joo! Samaa mieltäPeetu kirjoitti:mä selitin tätä dösäs yks aamu mun kamulle ja puol bussii katto mua ku hullua (:

POISSA 22.-25.5

Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3
Livenä, netistä? Vai tuliko suomessa TV:stä?Sophie_Malik kirjoitti:Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3

POISSA 22.-25.5

vilqu kirjoitti:Livenä, netistä? Vai tuliko suomessa TV:stä?Sophie_Malik kirjoitti:Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3
Livenä netistä.
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3 
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa