WE DID IT!

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

WE DID IT!

Viesti kirjoittaja Sara-Maria lähetetty Ke 22 Helmi 2012 - 15:10

PKSPFASPÖLFMJOAPÅSLCS.XZLMFASLDÖ.XZVMAPSXÖÄZS,LFKAÅPFASÖV.C-ZKLCÖZX-.SAÖKCMLZX.DSFKCSALX,Z-LFKASPÖDZX-,M,ALX.z__

+ KAIKKI VARMASTI TIETÄÄ MISTÄ PUHUN!!!

___________________________________________________________________________________________________________________
if i'm louder . would you see me . would you lay down . in my arms and rescue me
[don't wanna be without you.]

if we could only have this life . for one more day . if we could only turn back time

Sara-Maria
Admin

Viestien lukumäärä: 94
Ikä: 16

http://facebook.com/OneDirectionFinland

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: WE DID IT!

Viesti kirjoittaja militsii lähetetty Ke 22 Helmi 2012 - 15:46

HAHA JEPPP !!!!!! ♥♥♥

Viimeinen muokkaaja, militsii pvm Ke 22 Helmi 2012 - 15:50, muokattu 1 kertaa

___________________________________________________________________________________________________________________

http://not-so-wonderful-world.blogspot.com

militsii

Viestien lukumäärä: 367

Viesti kirjoittaja bewareofaino lähetetty Ke 22 Helmi 2012 - 15:47

ASDKLHJFASKGLHJ 1DFAMILYLIFTEDTHEBRIT OMG! SETAPAHTUSETAPAHTU, oon ollu ihan sekasin siittä lähtien ku kuulin ja tää kestää varmaan vaikka kuinka monta päivää!! Oon sanoinkuvaamattoman ylpee... Ja onnellinen ja ne viä omisti sen faneille... parastA mitä tällä viikolla on tapahtunu! EN VIÄKÄÄ USKO ET SE TAPAHTU :D! älkää herättäkö jos tää on unta.

Stay with me, this is what I need, please?
Sing us a song and we’ll sing it back to you
We could sing our own but what would it be without you?
This ♥ it beats, beats for only you
My ♥ is yours

bewareofaino

Viestien lukumäärä: 246
Ikä: 14

http://let-thebirds-fly.tumblr.com

Viesti kirjoittaja hennoaa lähetetty Ke 22 Helmi 2012 - 19:13

^Tässä vielä tää niin voidaa jatkaa fiilistelyyyyyyy

SIIS IHAN TAJUTTOMAN MAHTAVAAAAAAAA!!!!! Ja kun miettii et kuinka hyviä muitakin tuolla oli niin aaaaa kuinka upeeta et voitettiiii (eikun siis he voittivat haha!) JHSJHSFUHFSAKJFSH Ei täs kauheesti tuu mitää fiksuu tekstii:-D

hennoaa

Viestien lukumäärä: 328

http://www.hennoaa.blogspot.com

Viesti kirjoittaja militsii lähetetty Ke 22 Helmi 2012 - 19:56

hennoaa kirjoitti:
SIIS IHAN TAJUTTOMAN MAHTAVAAAAAAAA!!!!! Ja kun miettii et kuinka hyviä muitakin tuolla oli niin aaaaa kuinka upeeta et voitettiiii (eikun siis he voittivat haha!) JHSJHSFUHFSAKJFSH Ei täs kauheesti tuu mitää fiksuu tekstii:-D

Jep, itekki jännitin iha hirveesti ku Adeleeki siel ja se nyt on kuitenkin kuuluisampi kuin 1D.. Mut onhan tää ihan käsittämättömän ihanaa ♥

militsii

Viestien lukumäärä: 367

Viesti kirjoittaja Veeranen lähetetty Ke 22 Helmi 2012 - 20:20

mä oon hymyilly tänään koko päivän c: ihanaa Very Happy mutsiki kysy et mikäs nyt noi hymyillyttää, sit selitin.. sit se ei tajunnu :c

Veeranen

Viestien lukumäärä: 732
Ikä: 13

Viesti kirjoittaja Niall_Horan_lover lähetetty Ke 22 Helmi 2012 - 20:26

militsii kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:

Jep, itekki jännitin iha hirveesti ku Adeleeki siel ja se nyt on kuitenkin kuuluisampi kuin 1D.. Mut onhan tää ihan käsittämättömän ihanaa ♥

Mut one directionilla on ehk enemmän sellasii ihan fanei, mut Adelell on enemmän sellasii jotka niinku ostaa levyt ja kuuntelee sitä, mut ei sillee niin paljoo seuraa, tai emmätie Smile

Niall_Horan_lover

Viestien lukumäärä: 226
Ikä: 14

Viesti kirjoittaja vilqu lähetetty Ke 22 Helmi 2012 - 20:53

Siis tää on NIIN SIKA HIENOO!!! Olin tän ja eilisen päivän laivalla ja oli pakko tulla päivittää kaikki täällä puhuttu sitte joku uus palsta! Eka en tajunnu olleenkaan mistä on kysymys mutta ku näin ton videon ja ton videon otsikon ni rupesin melkein itkemään!!! Siis tä on ollu mun elämäni paras hiihtoloma! Selitän Hehkutus topalla miks et jos kiinnostaa ni sinne vain:D Mun selitys ei nimittäin tähän mahu:D Toi on jotain niin HIANOO! Mun viikko vaan paranee koko ajan ja RAKKAUS One Directioniin kasvaa !!! Mä oon niin ILONE kaikesta mitä tällä viikolla on tapahtunu, selitys tosin Hehkutus topalla! Ja vielä ku ne niiin kiitti Faneja eli MEITÄ!

I Love One Direction So MUCH! Only Directioners can get it Smile

POISSA 22.-25.5

vilqu

Viestien lukumäärä: 1435
Ikä: 12

Viesti kirjoittaja mariaemmma lähetetty Ke 22 Helmi 2012 - 21:37

OH GOOOOOODD, I'M STILL FREAKIN' OUT !!!! ♥♥♥

IM SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PROUD, SO SO SO SO SO SO SO PROUD, oh god, toivottavasti en ala taas itkee

roses are red, violets are blue, hey one direction, it's gotta be you ♥
louis william tomlinson, will you marry me? x
i f*ckin' love you

mariaemmma

Viestien lukumäärä: 359
Ikä: 15

Viesti kirjoittaja nnoora1D lähetetty Pe 24 Helmi 2012 - 23:29

oon ylpee pojista ♥ hyvä te (:

nnoora1D

Viestien lukumäärä: 2

Viesti kirjoittaja Peetu lähetetty La 25 Helmi 2012 - 21:37

mä selitin tätä dösäs yks aamu mun kamulle ja puol bussii katto mua ku hullua (:

Louis: This award is for the fans. Normal People: How cute. Directioners: I WON A BRIT

but you don't notice at all
that i'm going out of my mind
all day and all night

Peetu

Viestien lukumäärä: 605

Viesti kirjoittaja vilqu lähetetty La 25 Helmi 2012 - 22:08

Peetu kirjoitti:mä selitin tätä dösäs yks aamu mun kamulle ja puol bussii katto mua ku hullua (:

Louis: This award is for the fans. Normal People: How cute. Directioners: I WON A BRIT
Joo! Samaa mieltäVery Happy

POISSA 22.-25.5

vilqu

Viesti kirjoittaja Sophie_Malik lähetetty La 25 Helmi 2012 - 23:19

Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3

Sophie_Malik

Viestien lukumäärä: 182

http://unfaithful-mind.blogspot.com

Viesti kirjoittaja vilqu lähetetty La 25 Helmi 2012 - 23:20

Sophie_Malik kirjoitti:Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3
Livenä, netistä? Vai tuliko suomessa TV:stä?

POISSA 22.-25.5

vilqu

Viesti kirjoittaja Sophie_Malik lähetetty La 25 Helmi 2012 - 23:24

vilqu kirjoitti:
Sophie_Malik kirjoitti:Kiljuin mun äänen pois sillon ku meijän pojat voitti !! Katoin ite kyseisen lähetyksen livenä ja olin niin fiilareissa <3
Livenä, netistä? Vai tuliko suomessa TV:stä?

Livenä netistä.

Sophie_Malik

Viestien lukumäärä: 182

http://unfaithful-mind.blogspot.com

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa