Liamin kannatusjoukot!
Sivu 7 / 7 • Jaa •
Sivu 7 / 7 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Liamin kannatusjoukot!
First topic message reminder :
Moi :---) Oon Henna 15v ja mä oon ihan superisti tykästyny One Directionissa Liamiin! Muutkin jätkät on aaaaaivan ihania, mut jotenkin tää yks vei mun sydämen
Aattelin nyt siis tehä tänne Liamista aiheen, jotta muutkin vois ihkuttaa kyseistä tyyppiä täällä mun kanssa! Haha....
Elikkä joo, laittakaa jotain kommenttia tulemaan :-D
Moi :---) Oon Henna 15v ja mä oon ihan superisti tykästyny One Directionissa Liamiin! Muutkin jätkät on aaaaaivan ihania, mut jotenkin tää yks vei mun sydämen
Aattelin nyt siis tehä tänne Liamista aiheen, jotta muutkin vois ihkuttaa kyseistä tyyppiä täällä mun kanssa! Haha....
Elikkä joo, laittakaa jotain kommenttia tulemaan :-D
Vs: Liamin kannatusjoukot!
Joo, älä, kiitti:) Kuulostaa, pelottavalta....Niall_Horan_lover kirjoitti:hennoaa kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:hymypeppuun kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:Must Liam on ihana. Mut Harry ja Louis on kyllä vielä ihanempia! Liamkin siis on tosi IHANA. Näyttääkö teistä Liam Justin Bieberiltä niinku mm. mun isosisko ja Niall sanoo:) Mulla oli sama homma et eka en ees tienny poikien nimiä tai kuka on kukin, kuka laulaa ja missä kohtaa ja tällee. Mut nykyään oon ihan kartalla paitsi et välillä kyllä eksyn Harryn silmiin ja hymyyn<3:)
näytti se must vähä niil sen vaaaanhoil bieber hiuksil (::
Liam on ihana kaikilla hiuksilla <3
niionki ♥___♥ mut ne sen edelliset oli kivoimmat (:: taisiis ne mitkä sil on esim wmyb videos
Hehee taas puhutaan Liamin hiuksista:---D Mut jep, kaiken tyyliset hiukset sopii, mut kiharat tietty söpöimmät♥
Mä tykkäsin niist pitkist suporist eniten :Dmut kaikki on kyl ollu tosi kivoi ja hyvännäkönenhän Liam ois vaikka kaljuna(but Liam, don't still try it !
)
___________________________________________________________________________________________________________________

I Love One Direction So MUCH! Only Directioners can get it
POISSA 22.-25.5

vilqu- Viestien lukumäärä: 1435
Ikä: 12

"sat with my dad watching the superbowl :) tradition of many years, im in my pjs so dont laff " aww ihana Liam (: ♥
___________________________________________________________________________________________________________________

but you don't notice at all
that i'm going out of my mind
all day and all night

Peetu- Viestien lukumäärä: 605
Ikä: 16
Peetu kirjoitti:
"sat with my dad watching the superbowltradition of many years, im in my pjs so dont laff " aww ihana Liam (: ♥
aww ♥ vähä ihana (::
Flirty lips, dirty hips, sexy smile, one direction style ♥
Voi kuinka sulosta/sulonen<3nealoves1D kirjoitti:Peetu kirjoitti:
"sat with my dad watching the superbowltradition of many years, im in my pjs so dont laff " aww ihana Liam (: ♥
aww ♥ vähä ihana (::

POISSA 22.-25.5

Yritin saada Liamin huomaamaan Suomen äsken Twitterissä. Parafamilyllä meni hermo ku spämmin ja jouduin sitt poisteleen niitä :D menetin jo toivon että se mainittis suomen... Meitä suomalaisia on liian vähän! tai no emmä tiiä. Norjanki se huomas. Miksi ei meitä. äääh.
no ehkä viä joku päivä..?
/mutta on se kyl mahtava ku jaksaa huomioida faneja, monet ei tee sellasta! :------)
/mutta on se kyl mahtava ku jaksaa huomioida faneja, monet ei tee sellasta! :------)
Stay with me, this is what I need, please?
Sing us a song and we’ll sing it back to you
We could sing our own but what would it be without you?
This ♥ it beats, beats for only you
My ♥ is yours
Sing us a song and we’ll sing it back to you
We could sing our own but what would it be without you?
This ♥ it beats, beats for only you
My ♥ is yours
bewareofaino kirjoitti:Yritin saada Liamin huomaamaan Suomen äsken Twitterissä. Parafamilyllä meni hermo ku spämmin ja jouduin sitt poisteleen niitämenetin jo toivon että se mainittis suomen... Meitä suomalaisia on liian vähän! tai no emmä tiiä. Norjanki se huomas. Miksi ei meitä. äääh.
Ruvetaa kaikki yhessä spämmäämää ni varmasti huomaa ! :DD

hymypeppuun- Viestien lukumäärä: 105
Ikä: 13
Tässä muutamia kuvia Liamista. Olettekin varmaan nähneet osan (ehkä), mutta on tylsää niin laittelen nyt kuvia kaikista pojista niitten omalle palstalle:)

Suloinen<3

Vähän pöllähtänyt, mutta ihana!

Teinipeili?

Ois kiinnostavaa tietää mikä on kiljunnan/huudon aihe? Näki varmaan mut:)
Suloinen<3
Vähän pöllähtänyt, mutta ihana!
Teinipeili?
Ois kiinnostavaa tietää mikä on kiljunnan/huudon aihe? Näki varmaan mut:)

POISSA 22.-25.5

hennoaa kirjoitti:vilqu kirjoitti:
Voiii söpöys!
aawwwww Liam ♥ oisko ees söpöin maan pääl ?
Flirty lips, dirty hips, sexy smile, one direction style ♥

Oisko vähä söpö tai jotain? (; <3

maakku- Viestien lukumäärä: 11
Ikä: 14
IHANA! SÖPÖ! awwsss!maakku kirjoitti:

POISSA 22.-25.5

vilqu kirjoitti:IHANA! SÖPÖ! awwsss!maakku kirjoitti:
No tui tui<3

hymypeppuun- Viestien lukumäärä: 105
Ikä: 13
Sivu 7 / 7 •
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7