LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE
Sivu 1 / 1 • Jaa •
LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE
Tehkää ihan rohkeasti uusia aiheita ja vastailkaa jo tehtyihin aiheisiin. (:
Yleinen keskustelu kategoriassa voi puhuan IHAN mistä vain mikä ei kuulu muihin kategorioihin. Voit vaikka kertoa miten päiväsi meni tai jos sinulla on jotain ongelmia tai murheita.
Olen juuri etsimässä moderaattoreita foorumille ja valitsen vain sellasia käyttäjiä jotka oikeasti käyttävät foorumia eivätkä vain tee käyttäjä ja ehkä käyvät noin kerran parissa viikossa eivätkä kirjoita mitään. Moderaattoreiden pitää olla aktiivisia ja vastuullisia, eikä moderaattorin valtuuksia saa käyttää väärin. Jos olet kiinnostunut moderaattorin hommasta vastaa tähän aiheesen ja kerro onko sinulla kokemusta foorumeista/nettisivuista yms. ja kuinka paljon pääset täällä käymään.
x Sara-Maria
Yleinen keskustelu kategoriassa voi puhuan IHAN mistä vain mikä ei kuulu muihin kategorioihin. Voit vaikka kertoa miten päiväsi meni tai jos sinulla on jotain ongelmia tai murheita.
Olen juuri etsimässä moderaattoreita foorumille ja valitsen vain sellasia käyttäjiä jotka oikeasti käyttävät foorumia eivätkä vain tee käyttäjä ja ehkä käyvät noin kerran parissa viikossa eivätkä kirjoita mitään. Moderaattoreiden pitää olla aktiivisia ja vastuullisia, eikä moderaattorin valtuuksia saa käyttää väärin. Jos olet kiinnostunut moderaattorin hommasta vastaa tähän aiheesen ja kerro onko sinulla kokemusta foorumeista/nettisivuista yms. ja kuinka paljon pääset täällä käymään.
x Sara-Maria
Viimeinen muokkaaja, Sara-Maria pvm Ma 5 Joulu 2011 - 14:51, muokattu 1 kertaa
___________________________________________________________________________________________________________________
if i'm louder . would you see me . would you lay down . in my arms and rescue me
[don't wanna be without you.]

if we could only have this life . for one more day . if we could only turn back time
[don't wanna be without you.]

if we could only have this life . for one more day . if we could only turn back time
Vs: LUE LUE LUE LUE LUE LUE LUE
Moderaattorina toimiminen kyllä kiinnostais.
Käyn koneella päivittäin ja samoin näillä sivuilla (:
Ei oo kokemusta moderaattorina toimimisesta, mutta joskus Anna Abreu faniaikoina olin aika aktiivinen silloisella forkalla ja se forkka toimi mun mielestä hyvin, joten semmoisia kokemuksia mulla on
Käyn koneella päivittäin ja samoin näillä sivuilla (:
Ei oo kokemusta moderaattorina toimimisesta, mutta joskus Anna Abreu faniaikoina olin aika aktiivinen silloisella forkalla ja se forkka toimi mun mielestä hyvin, joten semmoisia kokemuksia mulla on
___________________________________________________________________________________________________________________
roses are red, violets are blue, hey one direction, it's gotta be you ♥
louis william tomlinson, will you marry me? x
i f*ckin' love you

louis william tomlinson, will you marry me? x
i f*ckin' love you

mariaemmma- Viestien lukumäärä: 359
Ikä: 15
Musta ois kiva olla moderaattori. Olin joskus vuosi - puoltoistavuotta sitten jollain tälläsellä samantapasella foorumilla moderaattoria, mutta se loppu.
Käyn koneella päivittäin, ja näillä sivuilla myös. En varmaan hirveesti nyt pariin viikkoon voi tänne kirjotella tai näin, ko tulee tää koeputki päälle, mutta parhaani mukaan yritän
Käyn koneella päivittäin, ja näillä sivuilla myös. En varmaan hirveesti nyt pariin viikkoon voi tänne kirjotella tai näin, ko tulee tää koeputki päälle, mutta parhaani mukaan yritän

evveliinna- Viestien lukumäärä: 117
Ikä: 14
Muakin kiinnostais moderaattorina toimiminen. Oon viettänyt tosi paljon aikaa foorumeilla, sims-aikoina ala-asteen lopulla olin yhdellä radola-foorumilla monta vuotta ja kirjoittelin aktiivisesti. Yhdellä pienemmällä foorumilla olin myös moderaattorina, mutta se lopahti siihen kun foorumi lopetettiin.
Käyn päivittäin koneella joten myös foorumeilla ja muilla, mutta silloin kun koulujuttuja on paljon/kokeita tulossa, en pakosti ehdi koneella aikaa viettämään.
Käyn päivittäin koneella joten myös foorumeilla ja muilla, mutta silloin kun koulujuttuja on paljon/kokeita tulossa, en pakosti ehdi koneella aikaa viettämään.

♥
http://not-so-wonderful-world.blogspot.com
Voiko vielä päästä moderaattoriksi? Olisin kiinnostunut, vaikka löysin tän foorumin vasta eilen...
Mulla ei oo kokemusta moderaattorina olemisesta, mut vois se ihan jees homma olla...
Käyn koneella lähes joka päivä ja aina kun koneen avaan niin ryntään tänne ensimmäisenä!

I Love One Direction So MUCH! Only Directioners can get it
POISSA 22.-25.5

vilqu- Viestien lukumäärä: 1435
Ikä: 12
Moderaattorina oleminen kiinnostais, oon ollu monien nettisivujen ylläpitäjä, ja oon ollu 2 foorumilla modena. Oon melkee päivittäi koneel, ja kauan
Aina ku oon koneel ni tää foorumi o auki ainaki yhessä välilehessä 

hymypeppuun- Viestien lukumäärä: 105
Ikä: 13
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa